小城大事 之 最怕改壞名

幫女改名好似永冇終止
但卻令我看破每一個字
自我大肚開始 便是我扭轉大腦的事

一些中文寫法太過艱深
用錯字太外眼害了細女命運
第時罰抄都 望住個名滿怒忿

林靖晞的妹妹 要改乜命先配
怕用某類字眼實引起誤會
「林靖匡」好男人 但女人名更唔配
我個腦諗到攰

叫「靖瑜 」似蒸魚 諗到餓吔蕃薯
叫埋老公去幫手摷書
叫「靖蕾 」你不許 唯獨花名登對
肚餓了所以「棵樹」流淚

點樣改名先算夠唒宗旨
但我大概夜晚望了太多電視
藝員明星名 讀落有啲太類似

樓下看更問起 叫我點樣反應
我話已盡哂力沒法子辨認
完成中文名稱 仲有英文要力拼
快腦脹攞我命

叫「靖瑜 」似蒸魚 諗到餓吔蕃薯
叫埋老公去幫手摷書
叫「靖婷」 太娘丙 諗到攰吔雞精
叫住阿女咪通屋跳繩
叫「靖蕾 」你不許 唯獨花名登對
肚餓了所以「棵樹」流淚
再未有名我都要流淚

(原曲: 小城大事)

發表迴響

